دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی علی عبدالمالکی به نام زمستون + شعر آهنگ

دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی علی عبدالمالکی به نام زمستون + شعر آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی علی عبدالمالکی به نام زمستون + شعر آهنگ

 

ترانه سرا: علیرضا مرتضی قلی / ملودی: علی عبدالمالکی / میکس و تنظیم: معین راهبر

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸ Kbs

 

Ali Abdolmaleki – Zemeston

 

لینک کمکی

 

———————————————————————–———————————————-

 

شعر آهنگ مستون با صدای علی عبدالمالکی

 

تو نیستی و من از خودم بی خودم / تو نیستی و بی تو دیوونه شدم

 

همش با خودم از تو حرف میزنم / تو نیستی به دیوار برف میزنم

 

هوایی شده باز دلم بی هوا / حالم خنده داره واسه آدمـــا

 

زمستونه دستای من یخ زده / تو نیستی و بدجور حالم بده

 

زمستونه و برف و بارونه و / زمستوونه و یه خیابونه و

 

زمستونه و غم فراوونه و / زمستونه و من یه دیوونه و

 

زمستونه و هق هق شونه هام / یه شومینه و بغض این خونه و

 

زمستونه و قلب داغونه و / زمستونه و اشک رو گونه و

 

تو نیستی و روزامو گم میکنم / قدم میزنم رامو گم میکنم

 

تو نیستی و این شهر زندونمه / هنوز شال تو گرمی شونمـــه

 

نمیخوام کسی از غمت کم کنه / نمیخوام کسی جز تو درکم کنه

 

تو نیستی هواتو نفس می کشم / از این زندگی بی تو دست می کشم

 



بازدید : 5319 | تاریخ : جمعه 25 بهمن 1392 ساعت : 14:54 |
برچسب ها : ,
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: